Острицька громада

Чернівецька область, Чернівецький район

Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців та перелік документів необхідних для надання послуг

1.1 Реєстрація місця проживання

Перелік документів:

  1. Заява встановленого зразка;
  2. Копія доручення у разі подання повідомлення представником;
  3. Документ до якого вносяться відомості про  місце проживання(паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина  України, посвідка на постійне проживання, посвідка на, тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, чи особи, якій надано тимчасовий захист);
  4. Квитанцію  про сплату адміністративного збору;
  5. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі (Копія виготовлена        адміністратором);
  6. Військовий квиток або посвідчення про прописку (Копія виготовлена адміністратором);
  7. Картка реєстрації особи;
  8. Довідка про  проходження служби у військові части;
  9. Довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи  за формою, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи.

 


Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За реєстрацію місця проживання стягується адміністративний збір:

  • У разі звернення особи протягом встановленого законом строку у розмірі 31,65 грн;
  • У разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку у розмірі 94,95 грн;
  • У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Реквізити рахунку:

  • Отримувач: УДКСУ у Герцаївському районі
  • р/р: 33210879700335
  • МФО 856135 ГУДКСУ у Чернівецькій області
  • Код ЄДРПОУ 36749331
  • Код платежу 22012500

1.2 Реєстрація місця перебування.

Перелік документів:

  1. Заява встановленого зразка;
  2. Копія доручення у разі подання повідомлення представником;
  3. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі (Копія виготовлена адміністратором);
  4. Довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи  за формою, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи;
  5. Військовий квиток або посвідчення про прописку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

1.3 Зняття з реєстрації місця проживання.

Перелік документів:

  1. Заява встановленого зразка;
  2. Копія доручення у разі подання повідомлення представником;
  3. Документ до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації  місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина  України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення;
  4. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 14-річного віку );
  5. Квитанцію  про сплату адміністративного збору;
  6. Військовий квиток або посвідчення про прописку.(Копія виготовлена адміністратором);
  7. Картка реєстрації особи;
  8. Свідоцтво про смерть особи.(Копія виготовлена адміністратором);
  9. Рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення.(Копія виготовлена адміністратором);
  10. Інший документ, що свідчить про припинення підстав на право користування житловим приміщенням.(Копія виготовлена адміністратором);
  11. Інший документ, що свідчить про припинення підстав для проживання або перебування особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;
  12. Паспорт або паспортний документ, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку.

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу:

За зняття з реєстрації місця проживання стягується адміністративний збір:

  • Розмір адміністративного збору становить 31,65грн;

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

  • Отримувач: УДКСУ у Герцаївському районі
  • р/р: 33210879700335
  • МФО 856135 ГУДКСУ у Чернівецькій області
  • Код ЄДРПОУ 36749331
  • Код платежу 22012500

1.4 Реєстрація місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Перелік документів:

  1. Заява встановленого зразка;
  2. Копія доручення у разі подання повідомлення представником;
  3. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання;
  4. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі (Копія виготовлена адміністратором);
  5. Квитанція про сплату адмінзбору;
  6. Документ до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації  місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина  України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення);
  7. Картка реєстрації особи;
  8. Військовий квиток або посвідчення про прописку;
  9. Картка реєстрації особи.

1.5 Реєстрація місця проживання малолітньої дитини.

Перелік документів:

  1. Заява встановленого зразка;
  2. Копія доручення у разі подання повідомлення представником;
  3. Свідоцтво про народження (Копія виготовлена адміністратором);
  4. Довідка з місця проживання другого з батьків про те, що дитина  не зареєстрована за адресою його житла;
  5. Квитанцію  про сплату адміністративного збору;
  6. Рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення (Копія виготовлена адміністратором);
  7. Документи, що підтверджують право на проживання в житлі. (Копія виготовлена адміністратором);
  8. Довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи  за формою, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи.

1.6 Зняття з реєстрації місця проживання особи віком до 14 років

Перелік необхідних документів:

  • Свідоцтво про народження дитини;
  • Документи, що посвідчують особу батьків ;
  • Документ що посвідчує згоду другого з батьків, в разі його відсутності при зверненні до ЦНАПу(нотаріально посвідчена довіреність або заява, рішення суду, витяг з відділу ДРАЦСу)
  • Заява встановленого зразка;
  • посвідчити згоду на зняття з реєстрації дитини, підписом другого з батьків( в разі зняття з реєстрації дитини одним із бутьків);
  • Чек про сплачений адміністративний збір

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу:

За реєстрацію місця проживання стягується адміністративний збір:

  • У разі звернення особи протягом встановленого законом строку у розмірі 31.65 грн;
  • У разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку у розмірі 94.95 грн;
  • У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Отримувач: 

  • ГУ ДКСУ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
  • р/р:33210879700335
  • МФО 856135
  • Код ЄДРПОУ 36749331
  • Код платежу 22012500

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь